Ahogy már tapasztalhattátok az egyik fizetési rendszerünk a PayPal. Így lehetőségetek van beállítani, hogy rendszeres befizetéssel rendezzétek a számláitokat. Ezeket a beállításokat csak ti tudjátok aktiválni és kikapcsolni. Így hiába kéritek tőlünk, hogy oldjuk meg a problémátokat, nem tehetjük meg, hiszen nem kérhetünk el egy a PayPal fiókhoz hozzáférést (felhasználónév és jelszó). Hiszen ezzel hozzáférést kapnánk az online banki szolgáltatásotokhoz, ami nem lenne szerencsés.
Segíteni szeretnénk, ezért most megoldást adunk erre a problémára. Nekünk is utána kellett néznünk ennek, így a Google-t hívtuk segítségül (angolul és magyarul is), hogy megtaláljuk a pontos leírást:
- Kattints a My preapproved payments menüpont Update linkjére
- A következő képernyő tartalmazza a rendszeres fizetéseink listáját, ha vannak ilyenek.
- Válaszd ki a My profil menü My money fülét
A listában szereplő tételek esetén látható, hogy milyen státuszban van a fizetés:
- Active – aktív rendszeres fizetés, tehát időszakosan le fog venni pénzt a számláról
- Inactive – nincs aktív rendszeres beszedés
- Canceled – rendszeres beszedés lemondva