• nap,
  • Óra,
  • Perc,
  • Másodperc

Csomagváltás vagy szolgáltatásmódosítás – hogyan változik a számlázás?

Amennyiben meglévő szolgáltatásodat másik csomagra cseréled vagy módosítod (pl. nagyobb tárhely, gyorsabb VPS, plusz szolgáltatások), az hatással van a számlázásra is. Az alábbiakban összefoglaljuk, hogyan történik ilyenkor a díjszámítás, számlázás és esetleges visszatérítés vagy ráfizetés.


1. Mikor beszélünk csomagmódosításról?

  • Ha alacsonyabb vagy magasabb csomagra váltasz (pl. Webtárhely Start → Prémium)

  • Ha más típusú szolgáltatásra váltasz (pl. tárhelyről VPS-re)

  • Ha plusz kiegészítő funkciót kérsz (pl. extra tárhely, IP-cím, SSL, backup)


2. Hogyan történik az elszámolás?

A) Felfelé váltás (upgrade)

  • A rendszer kiszámítja a korábban befizetett időarányos hátralévő díjat

  • Az új, magasabb csomag díjából levonásra kerül az időarányos különbözet

  • Csak a különbözet kerül kiszámlázásra

Példa:
Ha 1 éves Webtárhely Start csomagot fizettél, és 4 hónap után Prémiumra váltasz, akkor a maradék 8 hónap értékét beszámítjuk az új csomag árába.

B) Lefelé váltás (downgrade)

  • A csomagváltás nem jár automatikus visszatérítéssel

  • A kisebb csomag a következő számlázási ciklustól lép érvénybe

  • Ha maradék díj visszatérítésére van igény, azt egyedi elbírálás alapján tudjuk kezelni


3. Milyen időponttól érvényes a módosítás?

  • Upgrade: a fizetés vagy jóváhagyás után azonnal érvénybe lép

  • Downgrade: általában következő számlázási ciklustól


4. Milyen számlát kapsz?

  • Upgrade esetén időarányos különbözeti számlát kapsz

  • Downgrade esetén a módosítás a következő számlán jelenik meg

  • Minden számla elektronikusan elérhető az ügyfélfiókban


5. Hogyan kérhetem a csomagmódosítást?

  1. Jelentkezz be az ügyfélportálra

  2. Válaszd ki a módosítani kívánt szolgáltatást

  3. Kattints a „Csomagváltás” vagy „Módosítás” lehetőségre

  4. Kövesd a fizetési és megerősítési lépéseket

Ha nem találod a kívánt lehetőséget, írj az ügyfélszolgálatnak a támogatási jegyrendszeren keresztül.


⚠️ Fontos megjegyzés:

  • A változások csak jóváhagyás vagy fizetés után lépnek életbe

  • Módosítás után az eredeti szolgáltatás nem állítható vissza automatikusan

  • Az esetleges adatmentésről váltás előtt érdemes gondoskodni

 

Meta leírás:

Tudd meg, mi történik a számlázással, ha szolgáltatást váltasz vagy másik csomagra térsz át. Időarányos elszámolás, upgrade számlázás, visszatérítés – minden egy helyen.


  • 0 A felhasználók hasznosnak találták ezt
  • szamlazas, arvaltozas, szolgaltatasmodositas, csomagvaltas, időarányos számlázás, szolgáltatás módosítás, VPS downgrade, webtárhely upgrade, csomagváltás, upgrade számla
Hasznosnak találta ezt a választ?

Kapcsolódó cikkek

Fizetés PayPal-on keresztül rendszeres befizetéssel

Ahogy már tapasztalhattátok az egyik fizetési rendszerünk a PayPal. Így lehetőségetek van...

Hogyan történik a számlázás a tárhelyszolgáltatásainknál?

A webtárhely-szolgáltatás megrendelése után automatikusan létrejön az első értesítő, amely...

Fizetési határidők, lehetőségek és kedvezmények

Szolgáltatásaink megrendelését követően kiállítunk egy elektronikus emlékeztetőt, amely...

Bankkártyás fizetés vs. átutalás – melyiket válasszam?

Számláid kiegyenlítésére többféle lehetőség áll rendelkezésedre, de nem mindegy, melyiket...

Mi történik, ha késik a befizetésem?

A szolgáltatásaink zavartalan működésének egyik alapfeltétele a számlák határidőre történő...