Ha segítségre van szükséged számlázással, fiókbeállításokkal, céges adatok módosításával vagy más adminisztratív kérdéssel kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk gyorsan és szakszerűen áll rendelkezésedre. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan tudsz egyszerűen támogatást kérni.
1. Milyen témákban kérhetsz adminisztratív támogatást?
-
Számlázási kérdések (pl. fizetési határidő, cégnévváltozás)
-
Számlamásolat kérése
-
Ügyféladatok frissítése (név, cím, e-mail stb.)
-
Jelszó visszaállítás
-
Új kapcsolattartó hozzáadása
-
Előfizetések kezelése, módosítása
2. Támogatási jegy (ticket) küldése
Lépések:
-
Jelentkezz be az ügyfélportálra
-
A felső menüből válaszd a „Támogatás” → „Új jegy megnyitása” lehetőséget
-
Válaszd ki a „Adminisztráció / Számlázás” kategóriát
-
Töltsd ki az űrlapot:
-
Tárgy (pl. „Új számlát kérek cégnévre”)
-
Részletes leírás a kérdésedről vagy problémádról
-
-
Csatolhatsz fájlt is (pl. hivatalos dokumentumot, képernyőfotót)
-
Kattints a „Jegy megnyitása” gombra
3. Alternatíva: e-mailes támogatás
Ha nem tudsz bejelentkezni az ügyfélkapuba, írj közvetlenül e-mailt az alábbi címre:
ugyfelszolgalat@jztkft.hu
Kérjük, add meg a következőket:
-
Ügyfélszám vagy regisztrált e-mail cím
-
Rövid leírás a problémáról
-
Csatolmány, ha szükséges
4. Milyen gyorsan válaszolunk?
-
Munkanapokon általában 1–2 órán belül
-
Bonyolultabb ügyeknél legfeljebb 24 órán belül
-
Hétvégén és ünnepnapokon a válaszidő hosszabb lehet
Tipp: Minél részletesebben írod le a problémát, annál gyorsabban tudunk segíteni!
Meta leírás:
Számlázással vagy fiókbeállítással kapcsolatos kérdésed van? Tudd meg, hogyan veheted fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal támogatási jegyen vagy e-mailen keresztül.