• nap,
  • Óra,
  • Perc,
  • Másodperc

Automatikus számlázás működése megújuló szolgáltatásoknál

Ha rendszeresen fizetsz elő tárhelyre, domainre vagy VPS-re, jó hírünk van: a JZTKFT.hu rendszere automatikusan kezeli a számlázást a megújuló szolgáltatásoknál. Így nem kell aggódnod a lejárat vagy a kimaradó szolgáltatás miatt.

Ebben a cikkben részletesen bemutatjuk, hogyan működik az automatikus számlázás folyamata.


1. Mi az az automatikus számlázás?

Az automatikus számlázás egy olyan rendszer, amely:

  • A szolgáltatás lejárata előtt automatikusan kiállítja az új díjbekérőt

  • Igény szerint automatikusan terheli a fizetési módot (pl. bankkártya, PayPal)

  • A sikeres fizetés után végszámlát küld e-mailben és az ügyfélportálra is feltölti


2. Mikor történik a számlázás?

A rendszer általában:

  • 14 nappal a lejárat előtt elküldi az értesítőt e-mailben

  • 10 nappal a lejárat előtt kiállítja a díjbekérőt

  • Ha van beállított automatikus fizetés (pl. PayPal vagy bankkártya), azt a lejárat napján vagy 1-2 nappal korábban próbálja megterhelni


3. Automatikus fizetés támogatott módjai

Az automatikus számlázással összekapcsolható fizetési módok:

  • Bankkártyás fizetés (SimplePay rendszeren keresztül)

  • PayPal automatikus előfizetés

  • Hagyományos banki átutalás esetén csak kézi fizetés lehetséges (nem automatikus!)


4. Hogyan kapom meg a számlát?

  • A fizetés után a végszámla:

    • E-mailben érkezik PDF formátumban


5. ⚠️ Mi történik, ha nem történik meg a fizetés?

  • A szolgáltatás nem szűnik meg azonnal

  • Többször is küldünk emlékeztetőt

  • Általában van 5-7 napos türelmi idő

  • A határidő után a rendszer automatikusan felfüggeszti, majd törölheti a szolgáltatást


6. Beállítás, ellenőrzés

Automatikus számlázás ellenőrzése:

  1. Jelentkezz be az ügyfélportálra

  2. Menj a Szolgáltatások menüpontba

  3. Válaszd ki az aktív szolgáltatást

  4. A „Fizetési mód” résznél láthatod, ha automatikus fizetés aktív

  5. A „Fizetési mód módosítása” gombbal beállíthatod a kívánt fizetési módot

 

Meta leírás:

Tudd meg, hogyan működik az automatikus számlázás a megújuló tárhely, domain és VPS szolgáltatások esetén. Fizetési módok, határidők, beállítási útmutató egy helyen.


  • 0 A felhasználók hasznosnak találták ezt
  • fizetes, szolgaltatas, elofizetes, megújitas, automatikus szamlazas, ismétlődő számla, automatikus számlázás, bankkártyás fizetés, számlázási rendszer, PayPal előfizetés, előfizetés
Hasznosnak találta ezt a választ?

Kapcsolódó cikkek

Fizetés PayPal-on keresztül rendszeres befizetéssel

Ahogy már tapasztalhattátok az egyik fizetési rendszerünk a PayPal. Így lehetőségetek van...

Hogyan történik a számlázás a tárhelyszolgáltatásainknál?

A webtárhely-szolgáltatás megrendelése után automatikusan létrejön az első értesítő, amely...

Fizetési határidők, lehetőségek és kedvezmények

Szolgáltatásaink megrendelését követően kiállítunk egy elektronikus emlékeztetőt, amely...

Bankkártyás fizetés vs. átutalás – melyiket válasszam?

Számláid kiegyenlítésére többféle lehetőség áll rendelkezésedre, de nem mindegy, melyiket...

Mi történik, ha késik a befizetésem?

A szolgáltatásaink zavartalan működésének egyik alapfeltétele a számlák határidőre történő...