Ebben a kategóriában minden fontos tudnivalót megtalálsz, ami az ügyfélfiók adminisztrációjával és a számlázással kapcsolatos
Az adatvédelem kiemelten fontos számunkra. A jztkft.hu teljes mértékben megfelel az Európai Unió...
Ha segítségre van szükséged számlázással, fiókbeállításokkal, céges adatok módosításával vagy más...
A kényelmes és folyamatos szolgáltatás érdekében sokan választják az automatikus fizetést. A...
Ha rendszeresen fizetsz elő tárhelyre, domainre vagy VPS-re, jó hírünk van: a JZTKFT.hu rendszere...
Számláid kiegyenlítésére többféle lehetőség áll rendelkezésedre, de nem mindegy, melyiket...
Az ügyfélportál (vagy ügyfélkapu) a JZTKFT.hu online felülete, ahol könnyedén kezelheted...
Amennyiben meglévő szolgáltatásodat másik csomagra cseréled vagy módosítod (pl. nagyobb tárhely,...
Ha céges ügyfélként megváltozik a vállalkozásod neve, székhelye vagy adószáma, akkor fontos, hogy...
Előfordulhat, hogy nem emlékszel a jelszavadra, és nem tudsz belépni az ügyfélfiókodba. Semmi...
Bizonyos esetekben szükséged lehet előlegszámlára vagy díjbekérőre a fizetéshez – például, ha a...
Ahogy már tapasztalhattátok az egyik fizetési rendszerünk a PayPal. Így lehetőségetek van...
Szolgáltatásaink megrendelését követően kiállítunk egy elektronikus emlékeztetőt, amely...
Több személy is kezelheti az ügyfélfiókodat — például ha külön személy felel a technikai...
A JZTKFT.hu rendszerében minden számlát alapértelmezetten elektronikus formában állítunk ki. Ez...
A webtárhely-szolgáltatás megrendelése után automatikusan létrejön az első értesítő, amely...
Igen, minden ügyfelünk automatikus értesítést kap a szolgáltatások lejárata előtt, hogy időben...
Az ügyfél-azonosító (vagy más néven ügyfél ID) egy egyedi azonosító szám, amelyet minden...
A szolgáltatásaink zavartalan működésének egyik alapfeltétele a számlák határidőre történő...
Szolgáltatásaink számlázása a díjbekérő kiegyenlítése után teljesen automatizált rendszerben...
Webes szolgáltatásaid – például tárhely, domain név vagy VPS – meghatározott időtartamra szólnak,...
Amikor egy szolgáltatásod a „lejárt státuszba” kerül az ügyfélfiókban, az azt jelenti, hogy az...
Ha már nincs szükséged egy szolgáltatásra, lehetőséged van annak lemondására az ügyfélportálon...
Ha megváltoztak a cégadataid, vagy elírást szeretnél javítani a számlázási címedben, egyszerűen...
Sok ügyfelünk működtet több vállalkozást, és szeretnék azokat egy felhasználói fiókban kezelni a...