• nap,
  • Óra,
  • Perc,
  • Másodperc

Adminisztráció / Számlázás

Ebben a kategóriában minden fontos tudnivalót megtalálsz, ami az ügyfélfiók adminisztrációjával és a számlázással kapcsolatos

Cikkek

Adatvédelmi (GDPR) nyilatkozat és ügyféladat-kezelés

Az adatvédelem kiemelten fontos számunkra. A jztkft.hu teljes mértékben megfelel az Európai Unió...

Adminisztrációs ügyekben így kérhetsz támogatást

Ha segítségre van szükséged számlázással, fiókbeállításokkal, céges adatok módosításával vagy más...

Automatikus PayPal hosszabbítás beállítása – előnyök és veszélyek

A kényelmes és folyamatos szolgáltatás érdekében sokan választják az automatikus fizetést. A...

Automatikus számlázás működése megújuló szolgáltatásoknál

Ha rendszeresen fizetsz elő tárhelyre, domainre vagy VPS-re, jó hírünk van: a JZTKFT.hu rendszere...

Bankkártyás fizetés vs. átutalás – melyiket válasszam?

Számláid kiegyenlítésére többféle lehetőség áll rendelkezésedre, de nem mindegy, melyiket...

Bejelentkezés az ügyfélportálra – így éred el fiókodat biztonságosan

Az ügyfélportál (vagy ügyfélkapu) a JZTKFT.hu online felülete, ahol könnyedén kezelheted...

Csomagváltás vagy szolgáltatásmódosítás – hogyan változik a számlázás?

Amennyiben meglévő szolgáltatásodat másik csomagra cseréled vagy módosítod (pl. nagyobb tárhely,...

Cégnévváltozás vagy adószám módosítása – mit tegyek?

Ha céges ügyfélként megváltozik a vállalkozásod neve, székhelye vagy adószáma, akkor fontos, hogy...

Elfelejtettem a jelszavam – hogyan állíthatom vissza?

Előfordulhat, hogy nem emlékszel a jelszavadra, és nem tudsz belépni az ügyfélfiókodba. Semmi...

Előlegszámla vagy díjbekérő igénylése egyszerűen

Bizonyos esetekben szükséged lehet előlegszámlára vagy díjbekérőre a fizetéshez – például, ha a...

Fizetés PayPal-on keresztül rendszeres befizetéssel

Ahogy már tapasztalhattátok az egyik fizetési rendszerünk a PayPal. Így lehetőségetek van...

Fizetési határidők, lehetőségek és kedvezmények

Szolgáltatásaink megrendelését követően kiállítunk egy elektronikus emlékeztetőt, amely...

Hogyan adhatok hozzá új kapcsolattartót vagy adminisztrátort?

Több személy is kezelheti az ügyfélfiókodat — például ha külön személy felel a technikai...

Hogyan igényelhetek elektronikus számlát?

A JZTKFT.hu rendszerében minden számlát alapértelmezetten elektronikus formában állítunk ki. Ez...

Hogyan történik a számlázás a tárhelyszolgáltatásainknál?

A webtárhely-szolgáltatás megrendelése után automatikusan létrejön az első értesítő, amely...

Kapok értesítést a szolgáltatás lejárata előtt? – Tudnivalók és határidők

Igen, minden ügyfelünk automatikus értesítést kap a szolgáltatások lejárata előtt, hogy időben...

Mi az az ügyfélazonosító, és hol találom meg? – Használati útmutató

Az ügyfél-azonosító (vagy más néven ügyfél ID) egy egyedi azonosító szám, amelyet minden...

Mi történik, ha késik a befizetésem?

A szolgáltatásaink zavartalan működésének egyik alapfeltétele a számlák határidőre történő...

Mikor és hogyan kapom meg a számlát?

Szolgáltatásaink számlázása a díjbekérő kiegyenlítése után teljesen automatizált rendszerben...

Mikor és hogyan kell megújítani a tárhelyet, domaint vagy VPS-t? – Teljes útmutató

Webes szolgáltatásaid – például tárhely, domain név vagy VPS – meghatározott időtartamra szólnak,...

Mit jelent a „lejárt” státusz a tárhelyemnél, domainnél vagy VPS-nél?

Amikor egy szolgáltatásod a „lejárt státuszba” kerül az ügyfélfiókban, az azt jelenti, hogy az...

Szolgáltatás lemondása egyszerűen – Lépésről lépésre útmutató

Ha már nincs szükséged egy szolgáltatásra, lehetőséged van annak lemondására az ügyfélportálon...

Számlázási adatok módosítása egyszerűen – Útmutató lépésről lépésre

Ha megváltoztak a cégadataid, vagy elírást szeretnél javítani a számlázási címedben, egyszerűen...

Több cég kezelése egy ügyfélfiókban – Mit kell tudni?

Sok ügyfelünk működtet több vállalkozást, és szeretnék azokat egy felhasználói fiókban kezelni a...