Az egyik újításunk a Facebook oldalunkhoz kapcsolt ChatBot, amely már az oldalunkról is elérhető (jobb alsó sarok). Próbáltad már?

Miért váltottunk ChatBotra?

Sokan kerestek meg minket Facebook Messengeren keresztül, ahol azonnali választ vártak a kérdéseikre. Ennek megfelelően igyekeztünk azonnal válaszolni, DE ez nem mindig volt kivitelezhető, így az automatizmus mellett döntöttük (természetesen így is nyomon követjük a beszélgetéseket és ahol szükséges emberi beavatkozást is alkalmazunk).

A másik oka a váltásnak az volt, hogy hibabejelentésre használták ezt a felületet (főleg a marketinges kolléga kapta meg az üzeneteket, akinek nem volt feladat ezeknek a problémáknak a megoldása) annak ellenére, hogy erre külön Hibajegy szolgáltatást hoztunk létre. A ChatBot az automatikus üzenetében (ez az üzenet mindig megjelenik, ha valaki üzenetet ír és nem a bot által felajánlott lehetőségek közül választ) felajánlja ezt a lehetőséget, így várhatóan több hibajegyet nyitnak majd.

Miért jó ez nektek?

  • azonnal válaszol a robot, így nem kell adminisztrátorra várni
  • nagy valószínűséggel a robot el tud irányítani a megfelelő helyre pl. megfelelő termékhez, hibajegy feladáshoz vagy éppen az ÁSZF-hez
  • nem szükséges a weboldalra felmenni, hogy megismerd a szolgáltatásokat
  • segít a szolgáltatás kiválasztásban
  • feliratkozási lehetőséget biztosít a friss tartalmainkra
  • folyamatosan okosítjuk a robotot, hogy a beírt szövegre is tudjon reagálni

Milyen funkciók érhetők el?

Szolgáltatások

A központi blokkról a teljes szolgáltatás lista elérhető, tematikusan csoportosítva, így nem szükséges a weboldalra felmenni (szolgáltatás igénybevételéhez továbbra is a weboldalon van lehetőség).

Kvíz

Segít a megfelelő szolgáltatás kiválasztásban. Folyamatosan bővítjük a kérdések körét, hogy megkönnyítsük a választást. Ha még így sem sikerült megfelelő szolgáltatást ajánlani, akkor még mindig fel lehet venni a kapcsolatot a kollégánkkal.

GYIK

Ide kerülnek az olyan fontos információk, amelyeket többször kérdeztek tőlünk vagy úgy gondoljuk, hogy érdemes kiemelni.

Fel- és leiratkozás

A Facebook szabályzata előírja, hogy miután valaki felvette velünk a kapcsolatot (rákattint az Indítás gombra) neki 24 órán belül küldhetünk 1 db marketing témájú üzenetet. 24 órán túl már csak akkor küldhetünk üzenetet, ha feliratkozott. Az ilyen üzenetek már nem lehetnek marketing témájúak. Ezért ezt a felületet mi arra fogjuk használni, hogy az új tartalmainkat itt is publikáljuk, valamint a fontos információkat ezen a csatornán is elérhetővé tegyük.

FONTOS! Ha valaki nem iratkozik fel továbbra is használhatja a ChatBotot, hiszen ebben az esetben ő kezdeményez kommunikációt, viszont nem fog tőlünk üzenetet kapni pl. friss információk, új tartalmak.

Menü

A chatablak jobb oldalán található hamburgermenü tartalmazz a Szolgáltatásokat, valamint a Fel- és leiratkozást.

Milyen távlati terveink vannak ezzel az eszközzel?

A terveink között a következő fejlesztések szerepelnek:

  • tematikus feliratkozás pl. Szolgáltatásismertető, Havi ajánlat stb.
  • automatizált tartalomtovábbítás pl. blogbejegyzések, GYIK
  • Kvíz bővítése
  • további kényelmi funkciók biztosítása a visszajelzések alapján

Összefoglalva: a ChatBot tesztfázisban üzemel és folyamatosan optimalizáljuk a visszajelzéseitek alapján. Nagy reményeket fűzünk hozzá már most, a jelenlegi funkciókkal.

A bot a következő linken elérhető: JZT ChatBot

Segíts elnevezni a ChatBotunkat!

Kommentben várjuk a névötleteket, valamint a visszajelzéseket.



 Wednesday, August 8, 2018



« Vissza