JZT RENDSZERGAZDA - GONDTALAN MUNKAVÉGZÉS!

Fontos Önnek is, hogy a számítógépei, és nyomtatói zökkenő mentesen üzemeljenek. Minden alkalmazott és természetesen Ön is ne a haját tépje, mert lassú a gép, nem akar betölteni valami rendesen, vagy egyszerűen lefagy a program, vagy az alkalmazás!

EZEK AZ ÖN SZÁMÁRA IS FONTOSAK, AKKOR ÖNNEK JZT RENDSZERGAZDÁRA VAN SZÜKSÉGE

Levesszük a válláról a gondot és a terhet. Mindent számítógépes problémát elhárítunk, hogy Ön zavartalanul a céljaira koncentráljon!

Szoftverek karbantartása

  • megelőző lépések megtétele,
  • bejelentések során érkezett hibák javítása,
  • a munkatársak igényeinek folyamatos figyelése és felmérése,
  • javaslatok összeállítása a meglévő szoftverek felhasználására,
  • új szoftverek beszerzésére,szoftverek telepítése, és beállítása,
  • biztonsági beállítások folyamatos felülvizsgálata és szükség esetén korrigálásuk.

Frissítések, és bővítmények karbantartása

  • Használt szoftverek frissítése újabb elérhető verzióra, amennyiben azok elérhetőek, kiegészítő szoftverek karbantartása frissítése.

Hardver karbantartás / Gép ellenőrzése

  • megelőző lépések megtétele,
  • új eszközök vásárlásához javaslatok megtétele, a nálunk vásárolt hardverekre 10% extra kedvezményt adunk.
  • az eszközök vásárlásának lebonyolítása,
  • a vásárolt eszközök üzembe helyezése, telepítése és kipróbálása,
  • hatáskörébe tartozó eszközök garanciális ügyeinek intézése,
  • az általános átvizsgálás során észlelt hardver hibák javítása.

Irodaszer ellátás

Partnereinken keresztül kedvezményesen tudjuk az Ön vállalkozását naprakészen tartani irodaszerekből.

  • Tonerek, festékpatronok
  • Irodai kellékanyagok (papír, írószer stb.).
  • kábelek és egyéb kiegészítők

Negyedéves személyes karbantartás

Negyedévente munkatársunk személyesen megy ki a céghez, hogy a hardveres fizikai karbantartást elvégezze, és Önnek az ott töltött munkaidőt nem kell külön kifizetnie, mert ez benne van a rendszergazdai szolgáltatásunkba. (A kiszállási díjat kell kifizetni, mely 70 Ft + Áfa / 1 km - így pontosan annyit fizet, amennyire feltétlen szükséges!)

Távfelügyelet

Teamviewer, Anydesk az átfogó megoldás a távoli hozzáféréshez és támogatáshoz az interneten keresztül. Ezen szoftver alkalmazásával a nap bármely szakában kollégánk segítséget nyújt, és eseti hibát hárít el akár perceken belül.

Online hibamegelőző rendszer

Távolról központi irányítási rendszerünkbe helyezzük a számítógépei, így még akár a hiba keletkezése előtt képesek vagyunk a hibát felismerni! Ez által megakadályozzuk az adatvesztést, és a munkaidő kiesést. Nem kell többet attól tartani, hogy napközben megáll a számítógép.

Publikus IP cím

Mostanság egyre több szolgáltató vált át NAT-olt IP tartományra, ezért sok esetben előfordul, hogy bizonyos szolgáltatásokat nem ér el interneten keresztül, erre nekünk van kész megoldásunk, és Önnek ez nem jár plusz beruházással. Az egész cégét egy saját IP cím alá helyezzük, ezáltal éjjel-nappal zavartalanul éri el a kíván oldalakat banki szolgáltatások biztonságosan.

Távoli munkavégzés kialakítása

Rendszerét katapultáljuk a 21. századba. Egyszerű gyors megoldással lehetővé tesszük, hogy Ön, vagy munkatársai bárhol vannak a világban, egy gombnyomásra az irodában találják magukat, elérjék a fájlokat, vagy a nyomtatót, vagy bármi mást az irodai rendszerből, kompromisszumok nélkül!

Felhő tárhely

Az adatok biztonsága kiemelkedően fontos, és remélhetőleg nem találkozott még azzal a problémával, hogy egy merevlemez meghibásodik, és fontos adatok vesznek el, amiket pótolni is kifejezetten nehéz. Nos, többet nem kell, erre gondolnia 100 GB felhő tárhelyet biztosítunk a cégének (Saját szerverparkunkban), ahova a gépeiről folyamatos tükör mentéssel kerülnek az adatok tárolásra, így garantáltan nem lesz adatvesztése, és más sem férhet hozzá bizalmas céges adataihoz!


Ezzel nincs vége, hiszen kollégánk, akár telefonon, akár e-mailben rendelkezésre áll, hogy az Ön informatikai kérdéseire érthető választ adjon, esetleg javaslattal éljen, hogy mi az, amit érdemes megcsinálni, javítani a rendszeren.