Miért váltottunk ChatBotra?
Sokan kerestek meg minket Facebook Messengeren keresztül, ahol azonnali választ vártak a kérdéseikre. Ennek megfelelően igyekeztünk azonnal válaszolni, DE ez nem mindig volt kivitelezhető, így az automatizmus mellett döntöttük (természetesen így is nyomon követjük a beszélgetéseket és ahol szükséges emberi beavatkozást is alkalmazunk).
A másik oka a váltásnak az volt, hogy hibabejelentésre használták ezt a felületet (főleg a marketinges kolléga kapta meg az üzeneteket, akinek nem volt feladat ezeknek a problémáknak a megoldása) annak ellenére, hogy erre külön Hibajegy szolgáltatást hoztunk létre. A ChatBot az automatikus üzenetében (ez az üzenet mindig megjelenik, ha valaki üzenetet ír és nem a bot által felajánlott lehetőségek közül választ) felajánlja ezt a lehetőséget, így várhatóan több hibajegyet nyitnak majd.
Miért jó ez nektek?
- azonnal válaszol a robot, így nem kell adminisztrátorra várni
- nagy valószínűséggel a robot el tud irányítani a megfelelő helyre pl. megfelelő termékhez, hibajegy feladáshoz vagy éppen az ÁSZF-hez
- nem szükséges a weboldalra felmenni, hogy megismerd a szolgáltatásokat
- segít a szolgáltatás kiválasztásban
- feliratkozási lehetőséget biztosít a friss tartalmainkra
- folyamatosan okosítjuk a robotot, hogy a beírt szövegre is tudjon reagálni
Milyen funkciók érhetők el?
Szolgáltatások
A központi blokkról a teljes szolgáltatás lista elérhető, tematikusan csoportosítva, így nem szükséges a weboldalra felmenni (szolgáltatás igénybevételéhez továbbra is a weboldalon van lehetőség).
Kvíz
Segít a megfelelő szolgáltatás kiválasztásban. Folyamatosan bővítjük a kérdések körét, hogy megkönnyítsük a választást. Ha még így sem sikerült megfelelő szolgáltatást ajánlani, akkor még mindig fel lehet venni a kapcsolatot a kollégánkkal.
GYIK
Ide kerülnek az olyan fontos információk, amelyeket többször kérdeztek tőlünk vagy úgy gondoljuk, hogy érdemes kiemelni.
Fel- és leiratkozás
A Facebook szabályzata előírja, hogy miután valaki felvette velünk a kapcsolatot (rákattint az Indítás gombra) neki 24 órán belül küldhetünk 1 db marketing témájú üzenetet. 24 órán túl már csak akkor küldhetünk üzenetet, ha feliratkozott. Az ilyen üzenetek már nem lehetnek marketing témájúak. Ezért ezt a felületet mi arra fogjuk használni, hogy az új tartalmainkat itt is publikáljuk, valamint a fontos információkat ezen a csatornán is elérhetővé tegyük.
FONTOS! Ha valaki nem iratkozik fel továbbra is használhatja a ChatBotot, hiszen ebben az esetben ő kezdeményez kommunikációt, viszont nem fog tőlünk üzenetet kapni pl. friss információk, új tartalmak.
Menü
A chatablak jobb oldalán található hamburgermenü tartalmazz a Szolgáltatásokat, valamint a Fel- és leiratkozást.
Milyen távlati terveink vannak ezzel az eszközzel?
A terveink között a következő fejlesztések szerepelnek:
- tematikus feliratkozás pl. Szolgáltatásismertető, Havi ajánlat stb.
- automatizált tartalomtovábbítás pl. blogbejegyzések, GYIK
- Kvíz bővítése
- további kényelmi funkciók biztosítása a visszajelzések alapján
Összefoglalva: a ChatBot tesztfázisban üzemel és folyamatosan optimalizáljuk a visszajelzéseitek alapján. Nagy reményeket fűzünk hozzá már most, a jelenlegi funkciókkal.
A bot a következő linken elérhető: JZT ChatBot
Segíts elnevezni a ChatBotunkat!
Kommentben várjuk a névötleteket, valamint a visszajelzéseket.